MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."

At The Heart Of The Image

Sabtu, 13 Februari 2010

NIKAH KAK FIFI





huhuhu dah lama aku tidak membeloger kan agak diriku terhadap belog ku ini..oleh kerana aku mempunyai kesempatan bermain internet di rumah walaupun menggunakan talian dial up tetapi ianya lebih lancar dan laju dan pantas dari POTONG aku di rumah sewa ku....kali ini aku nk aploat gambar kak fifi yang merangkap kepada kawan aku punya kakak...Mula-mula jumpe jer akak neh aku dah ditanyakan soalan "eh nape awek ko lain ea dulu kecik je dah besar ea" tiot punya kak fifi..aku pun merungkaikan perkara yang sebenar hehehe...tepat pukul 8 suku tadi selesai sudah penggambaran perkahwinan Kak Fifi..letih x ingat aku hari ini..kak fifi neh suke bergambar tapi yang spoil nye laki dia oooppsss sori abg wan hehehe...abg wan neh selalu plesing muka tapi x nak senyum puas aku suh senyum yang asyik senyum lebih kak fifi hishh siot je dia neh...walaupun kak fifi neh mulutnya suka bercakap seterit to depoint aku cukup senang buat kerja dengan dia...suke bercakap perkara yang bukan termasuk lah perkara-perkara tok orang yang dah berkahwin kurennng tolll akak neh...tapi last2 sekali untuk shot last sekali kedua2 mempelai neh dah lemau dek menunggu sunset yang x muncul tiba...korang tengok lah gambar yang aku sempat upload neh...aku load yg ni je dulu nanti de mase aku upload lagi ...okiesssss

0 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com