MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."

At The Heart Of The Image

Rabu, 17 Februari 2010

AKUKT








yay!! dah sampai rumah pun aku bersyukur huhuhuhu...mcm nak patah pinggang hari neh...kali neh masuk 3 hari bertutut-tutut bukan lagi berturut2 tawuu, aku sedang sebuk menolong member2 aku menyiapkan work final mereka...dari siang sampai ke malam aku asik menyuting (shooting) jer x tahan hidup aku..aku nyer keje x siap agi huhuhu tapi x pe..tolong menonong wakaka...besok aku igt aku lak nak shooting tapi besok pagi aku ada komitmen pulak aduyai camne ea.....hari neh punya diari aku telah pun pergi ke salah satu rumah kebajikan bagi kanak2 kurang upaya ataupun AKUKT(anak kurang upaya kritikal terlantar) PSIAKU AZWAR yang terletak di Taman Batu Muda, Sentul Selangor berdekatan dengan rumah seseorang yang aku kenali dahulu fuhhhhhh.....ok kali neh aku pergi menemani ABE@FAISAL NORDDIN P.E yang membuat penyelidikan terhadap kanak sebegini dan diikuti rapat oleh ZanaRose dan juga Aqwa P.E...hehehe ade ke P.E....bergerak dari rumah kira2 pukul 1030 pagi dan sampai di sana lebih kurang pukul 11 kot ke lebih aku pun x igt sebab aku menyinggah di suatu tempat...sesampai sahaja di sana aku lihat terdapat beberapa kelibat manusia yang masih lagi muda mudi sedang mengemas kawasan kediaman AKUKT...kemungkinan mereka adalah sukarelawan dari kolej2 berdekatan...di kediaman tersebut aku lihat ramai anak2 kecil dalam lingkungan 1 tahun hingga ke sebelas tahun yang dihantar ke sini untuk dijaga dan dipantau sementara mereka (parent) keluar bekerja....aku sempat mengambil gambar2 AKUKT ini dan aku akan post kan kemudian sebab malas nk load sekarang...hehehe jangan marah...
terdapat artikel mengenai AKUKT ini sila klik AKUKT untuk lebih lanjut.....

3 ulasan:

ZIZAM berkata...

huhuhuh

NiNa' berkata...

huhuhuhu.. keciann

ZIZAM berkata...

cian kan nina..tu lah org ajak ikt x nk g..kalau g lagi dekat laghi sedihh...

Terdapat ralat dalam alat ini

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com