MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."

At The Heart Of The Image

Khamis, 13 Januari 2011

WEDDING MUAR



HEHEHE....mintak kepada makcik dan pakcik ku wink2x album custom anda dalam pembikinan...terlalu sibuk dengan wedding2 customer lain huhuhu..tapi saya curi masa sikit tuk siap kan album cik nani sebelum buat album2 yang lain yer..diharap cik nani x de la marah2 saya yer hehehe...ini tuk cover album custom cik nani wink2x

7 ulasan:

~roslinda~ berkata...

buat apa kat kg sy ni?haha

ZIZAM berkata...

haha kg saya pun kat muar jugeeeeee

~roslinda~ berkata...

hahaha ek?bkn org bndo ke?
sy anak jati muo~~~lalalala
:)
alah suka taw nak marah sy,bnda kecik pon nak marah.haha benci btol~

ZIZAM berkata...

bukan2 saya anak org biasa2 jer huhuhuhuhu duk2 kampung2

~roslinda~ berkata...

btol ke org muo gak?x kan?

ZIZAM berkata...

kampung saya dekat parit lian dekat je ngan sawah kat situ :P

~roslinda~ berkata...

parit lian tu kat mana?
hahaha
sawahreng ke?

Terdapat ralat dalam alat ini

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com