MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."



At The Heart Of The Image

Rabu, 1 September 2010

HORROR PHOTOGRAPHY by JOSHUA HOFFINE

Okay entri kali nie aku nak cerita pasal Horror Photography..saja2 je nak update supaya tak nak bersawang blog aku nie..Aku terbaca dalam blog Joshua Hoffine di mana dia seorang photographer yang minat terhadap "psycology of fear"
fotografi seram ini juga mampu menunjukkan perasaan yang sukar dilupakan dalam tempoh2 tertentu. Beliau juga ingin memberitahu imej-imej dapat menyampaikan mesej tanpa menggunakan apa2 jenis komunikasi "picture can tell a housand word" . Kebanyakan prop2 yang digunakan adalah diperolehi daripada kawan2 nya, family mebers dan juga anak nya sendiri..
Jadi tontonilah hasil2 karya beliau yang boleh dikatakan sangat mengagumkan..idea yang bernas~




tajuk gambar ni "DEVIL"





tajuk gambar ini pula "LADY BATHORY"



ini pula "KEYHOLE"



2 ulasan:

shada wentz berkata...

sumpah dahsat! :'|

ZIZAM berkata...

memang semat giler dia leh dapat idea2 mcm nie mmg best..selalu org biasa tgk pemandangan lah portret orang lah tapi beliau memotretkan gambar2 yang x terpikir..huhuhu teringin gak nk buat camni tp xtau la bila hehehe

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com