MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."

At The Heart Of The Image

Selasa, 4 Mei 2010

MAJOR DEGREE











Ini adalah imej2 yang telah dihasilkan untuk final degree berkenaan dengan global warming ini masih lagi ada kecacatan editing yang belum lagi di sempurnakan semoga masa yang ada ini dapat aku gunakan sepenuhnya supaya sempat untuk aku memperbaiki mutu editing aku yang x seberapa ini....nak mampus aku siapkan gambar2 neh huhuhu teruk r macam budak2 punya gambar jer aku tengok neh..huhuhu tolong lah harap2 aku lepas final neh ...

5 ulasan:

luvly mya berkata...

nice picture lah..nice editing ;)

Rizai Reeani berkata...

Wah, ini lukis ke tangkap? Hehehe...

Wah, saya sangatlah tak tahu nak komen kalau berkaitan dengan gambar2 ni. Sorry. Huhuhu...

Wah, kalau dari sudut yang melihat, saya amat kagum. Amat!

Wah, sangat suka gambar receptionist itu.

Wah, berapa kali 'Wah' dah... Cuma... Em, ada sesetengah gambar, terlalu 'biasa'. Macam gambar jentolak tu. Then, ada gamabr macam 'pecah' ya...

Wah, pepandai je komen walhal tak tahu apa pun. Hehe... Tulah, sapa suruh saya komen. Hehehe...

Overall, well done! very good job! Mesejnya jelas dan sampai. Good luck and all the best! :)

ilyana berkata...

ur picture was nice..ur editing also look fabulous..but i think ur pic kekurangan something..maybe bcoz u hav not done yet ur editing..maybe u can make ur pic look more lively..lebih idup..the impact was there but the interaction x kesampaian..it juz my opinion.. =)

kain_sari berkata...

salam..
awak...gamabr2 kat atas ok dh..
cantik..cume kne perbaiki cikit..
tak pandai nak komen...

paper pow try the best..;p
okey..
good luck..;p
jgn putus asa yer..

~ ( LayDee_N ) ~ berkata...

i luv d last 1. kreatif.... yhen d 2nd last, hahahha... yea ada maksud tersirat. something that i nvr can imagine. thumb up....

Terdapat ralat dalam alat ini

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com