MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."

At The Heart Of The Image

Rabu, 17 Mac 2010

ICITIY SHAH ALAM












huhuhu bosan nak update entry yg kali neh cukup payah sudah makan 3 hari dah tp x dapat nk load kesemua gambar bengang toll..marah terhadap rangkaian jalur lebar P1W1max huhuhu lembap betulll....tunggu ea gambar2 seterusnya..will be coming soon..

hahahah dah boleh pun aku load gambar2 kat icity neh..rase nye nak dkt seminggu aku nk load x dapat2 kunyit tol P1 neh huh!...

4 ulasan:

~roslinda~ berkata...

i-city besh ke?

ZIZAM berkata...

x tau lah nk cakap bukan ade ape pun weh cume ade lampu2 jer..tp benda2 camne lah yg membuatkan jalan didepan umah sewa aku jem...tiot jer..

~roslinda~ berkata...

haha
bt0l gak tuh~
lampu je p0n~
heeeee

ZIZAM berkata...

tau pon bila nak pergi nehh

Terdapat ralat dalam alat ini

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com