MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."



At The Heart Of The Image

Khamis, 30 Disember 2010

BUKIT AMAN WEDDING












Sabtu, 11 Disember 2010

KAHWIN LAGI







Rabu, 1 Disember 2010

PERTANDINGAN FOTOGRAFI NIKON & KUKU BESI





TERBUKA KEPADA SESIAPA YANG INGIN TURUT SERTA
1. apa sahaja jenis kamera di luluskan
2. apa sahaja jenama kamera di luluskan
3. gambar edit dan video edit di luluskan

VIDEO tarikh tutup penyertaan 12 dec 2010
- sila hantarkan link video yang telah anda edit kepada kami ke alamat fotoradikal@kukubesi.com dengan tajuk email " VIDEO KULSIGN CONTEST"

FOTOGRAFI tarikh tutup penyertaan 7 dec 2010
- sila hantarkan gambar anda bersize 1500px X 1005px sama ada landscape atau potret ke alamat fotoradikal@kukubesi.com dengan tajuk email " EVENT PHOTO CONTEST KULSIGN " . anda layak menghantar seberapa banyak gambar tetapi hanya 1 sahaja pemenang akan di kira.

kepada yang menyertai sila lengkapkan butiran di bawah semasa anda menghantar email.
NAMA PENUH
NO IC
UMUR
JENIS KAMERA
NO TELEFON
ALAMAT EMAIL

bagi mereka yang tidak mengikut peraturan di atas secara automatik penyertaan anda di kira batal. gambar hendaklah selewartnya di terima pada 5 petang 7 dis 2010 dan untuk pertandingan video adalah 5 petang 12 dis 2010.

terima kasih

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com