MENCARI REZEKI

Al baqarah : 255

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya)
Terima kasih YA ALLAH kerana memberikan rezeki-rezeki ini kepada aku... semogamu YA ALLAH, permudahkanlah segala pekerjaan aku, berkatilah segala usaha aku dan lindungilah mereka-mereka ini yang telah meletakkan kepercayaan mereka ini terhadap aku. Kepada rakan-rakan yang memberi sokongan terhadap aku diharap kalian juga turut sukses3x dalam bidang ini semoga kita semua menjadi yang terbaik dalam segala jenis bidang....amin ...amin ...amin..."



At The Heart Of The Image

Ahad, 28 Februari 2010

AQUARIA







Wekekekek kok!!! Gambar kali ini adalah bertemakan kehidupan di dalam air..lokasi nyer bertempat di KLCC pada hari jumaat lepas abes je sembahyang jumaat aku terus cergas pergi ke lokasi tersebut...kali nie punya jalan2 aku g sorang2 jer huhuhu terasa diri seperti orang yang sangat2 dewasa...huhuhu..penat campur pening jawapannya aku sakit kaki dah badan pada keesokan pagin yer...sesiapa yg berminat nk msuk aquaria hanya perlu membawa wang sebanyak rm 28 (tunjuk mykad), kalau nk bayar rm 25 pun boleh tp kene bawak lah student card...dengan berbekalkan keazaman yang kuat dengan memikirkan peluh keringat yang sudah membasahi baju ku (padahal hujan sebelum nk masuk klcc) ngan kasut basah lagi....tetapi aku berjaya membawa pulang beberapa keping gambar ajewww..gambar x cantik sebab aku punyer ISO camera x besh..gambar bintik2 bosannyerrrr (mcm tuuutttt) tapi bolelah aku edit tok buat assgmnt aku nanti...first time aku g jalan2 sorang2 neh hebatkan aku hehehe...kat dalam aquaria tu semua jenis umat ada, menyusahkan aku jer nak amek gambar huh!!tp aku buat kerassssssssss jer amek gambar pedulik ape aku...jalan punya jalan punya jalan tetibe jer dah habes terowong aquaria tuh..tiottt jer aku bayar 28 ringgit meleysia tp kjap jer aku ape lagi patah balik (undo) huhuhu..buat muka x malu jer pergi dari start masuk tu pastu jalan2 lagi wakakaka...jadi korang tgk lah gambar2 neh..aku nk upload laghi tp masa x mengizinkan sebab aku kene edit tok preview aku huhuhu leteyyy....

4 ulasan:

kiLaLaLa berkata...

jerung yg shomel!!
hhahahhaa...

ZIZAM berkata...

aku x suke jerung neh..jerung neh pemalas xnk makan orang langsung...

ZIZAM berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hafizie shabudin berkata...

terbaik cikgu zizam....

Followers

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com